استودیوهای ضبط صدا و تصویر در شهرک رسانه‌ایِ مجموعه تکتا

یکی از همکاری‌های مستمر مجموعه تکتا با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ارائه بستری مناسب و درخور بینندگان و شنودگان رادیو و تلویزیون از سوی تکتا به برنامه‌سازان محترم شبکه‌های صدا و سیما بوده است. مجموعه تکتا با ارائه چندین استودیو ضبط تصویر به این سازمان، تاکنون میزبان برنامه‌های مشهور و پربیننده‌ای همچون شتاب، مجازیست، حالا خورشید، عطسه، و برنامه کودک خاله شادونه بوده است. بسیاری از برنامه‌های شبکه افق و شبکه ایران‌کالا در استودیوهای مجموعه تکتا ضبط شده‌اند.

B

استودیو B

استودیو B در فضایی به مساحت 206 مترمربع و ابعادی به متراژ 17 در 13 متر، خدماتی نظیر پارکینگ و محل استقرارواحد سیار، برق سه‌فاز و اضطراری را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. شبکه فلزی در سقف این استودیو امکان نصب پروژکتور و دیگر تجهیزات ساخت واجرای برنامه را مهیا می‌کند.

 

A

استودیو A

استودیو A در مساحت 412 مترمربع (25متر در 17 متر) در مجموعه تکتا قرار دارد و با ارائه پارکینگ، محل استقرار واحد سیار و برق سه‌فاز و اضطراری آماده ارائه خدمات و مهیا کردن بسترهای مناسب برای برنامه‌سازان است. برنامه حالا خورشید به کارگردانی آقای رشیدپور در این استودیو اجرا و پخش شده است.

 

D

استودیو D

استودیو D در فضایی بالغ بر 42 مترمربع (6متر در 4 متر) به پرده کروماکی مجهز شده و با اتاق فرمان مجزا به عنوان استودیوی مجازی ارائه می‌شود. برای این استودیو هم پارکینگ، محل استقرار واحد سیار و برق سه فاز و اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

C

استودیو C

استودیو C با متراژی بالغ بر 17 در 13 متر و مساحتی حدود 206 مترمربع خدماتی مشابه استودیوی B از جمله پارکینگ، محل استقرار واحد سیار، برق سه‌فاز و اضطراری را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهدو سقف این استودیو نیز مجهز به شبکه فلزی شده و امکان نصب تجهیزات در این استودیو هم مهیا شده است.

 

F

استودیو F

استودیو F با مساحت 70 مترمربعی در فضایی به متراژ 10 متر در 7 متر استودیوی سه‌دوربینه شهرک رسانه‌ایِ تکتاست و امکاناتی نظیر میکسر، سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش و پرده آبی برای ایجاد فضای کروماکی و استودیوی مجازی مناسب است.

E

استودیو E

استودیو E با مساحتی بالغ بر 260 مترمربع در فضایی به متراژ 12 متر در 23 متر امکاناتی نظیر کف اپوکسی، شبکه فلزی در سقف، تابلو برق، اتاق فرمان مجزا، پارکینگ، محل استقرار واحد سیار و برق سه‌فاز و اضظراری را در اختیار برنامه‌سازان قرار می‌دهد.